menu
Terug

Service & Contact

Heb je hulp nodig of heb je een vraag over je cashback? Ons team staat voor je klaar!
Vind hier antwoorden op veelgestelde vragen of neem contact met ons op met een service vraag.
We helpen je graag verder om het maximale uit je cashback-ervaring te halen.

Vind zelf gemakkelijk je antwoord

Om je snel te helpen, hebben we een aantal onderwerpen op een rij gezet. Selecteer hieronder het onderwerp van je vraag om direct een passend antwoord te krijgen. Staat je antwoord er niet bij of heb je een specifieke vraag? Dan kun je een service-vraag stellen of ons bellen.

Uitbetalen van cashbacks en waardebonnen

Hoe kan ik mijn cashbacks laten uitbetalen?

In Mijn Account kun je je opgebouwde saldo laten uitbetalen. Je kunt ook een deel van je saldo laten uitbetalen en de rest opsparen. Dat is verder aan jou. Er geldt geen minimum- of maximumbedrag. Wij hebben alleen je IBAN rekeningnummer en je naam nodig om je cashbacks uit te kunnen betalen.

De uitbetaling vind één keer per maand plaats, op of rond de 25ste. In de toekomst wordt dit mogelijk vaker.

 

Wij betalen ook uit naar buitenlandse IBAN's (o.a. Belgische, Duitse, Poolse, Franse en Tsjechische rekeningnummers). Geef wel de juiste BIC code op als je een buitenlandse IBAN gebruikt.

 

Het is ook mogelijk om jouw saldo in waardebonnen te laten uitbetalen. Je ontvangt dan ook een bonus. De uitbetaling in waardebonnen dien je, na de aanvraag, zelf te bevestigen via een email die wij jou daarvoor toesturen. Zodra je dat gedaan hebt, zullen wij de waardebonnen dezelfde dag of anders de eerstvolgende werkdag in jouw account zetten.

Waarom lukt het niet om mijn saldo uit te laten betalen in waardebonnen?

Alleen jouw eerste uitbetaling dient via de bank te gebeuren, daarna kun je ook onbeperkt laten uitbetalen in waardebonnen.

Ik heb mijn order geannuleerd, heb ik nog recht op cashback?

In het geval je een order annuleert heb je geen recht op cashback.

Ontvang ik ook cashback als ik een gedeelte van de order retourneer?

Ja, in principe wel.

 

Als de hele cashback wordt afgekeurd, op het moment dat een deel van de bestelling wordt geretourneerd, dan proberen we dit aan te geven bij de Cashback voorwaarden van de betreffende shop.

 

Indien je contact opneemt met een webshop over je order komt het vaak voor dat de cashback wordt afgekeurd. Je contact met de webshop wordt namelijk in het systeem gezien als een retournering. Ook met een gedeelte retourneren kan het dus voorkomen dat deze afgekeurd wordt. Indien het mogelijk is voor betreffende webshop om een claim in te dienen adviseren wij om dit te doen.

Hoe werkt de cashback op waardebonnen van o.a. Wehkamp, Bol en Zalando?

Je kunt nu ook via onze site waardebonnen kopen en afrekenen via iDeal. Dit is nu alleen mogelijk voor WehkampZalando en Bol. Na de aankoop ontvang je de codes per mail en de cashback in jouw account. De cashback is direct goedgekeurd dus je kunt dan al een uitbetaling aanvragen. Met de waardebonnen kun je daarna jouw aankoop doen. Op die manier heb je bijvoorbeeld toch een mooi voordeel.

 

Als je de waardebonnen cadeau wilt doen en deze als kaart (dus niet digitaal) wilt ontvangen, dan kunnen wij dat ook voor jou verzorgen. Minimum afname is 50 stuks. Neem in dat geval contact met ons op op [email protected].

Amazon.nl: Hoe kan ik zien of een product door Amazon wordt verkocht of door derden?
Mijn cashback van Amazon is wel geregistreerd maar op €0. Heb ik recht op cashback?

Er geldt geen cashback op aankopen bij derden. Dit zou dan ook de reden kunnen zijn dat een cashback op €0 wordt geregistreerd. Je hebt in dit geval geen recht op cashback.

Mijn vraag staat er niet tussen

Leg dan de vraag voor aan onze klantenservice. Om een vraag te stellen aan de klantenservice, dien je wel ingelogd zijn.

 

Voor advies of voor dringende zaken kun je ons ook bellen op 06-3104 2602. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00.

Stel een service vraag Terug
CashbackXL.nl
9.0 525 10 1