Cashback niet geregistreerd?

Vervelend dat jouw cashback niet geregistreerd is. Hieronder leggen wij uit wat je kunt doen in zo'n geval, maar ook hoe je het kunt voorkomen.

 

Als een cashback niet is bevestigd, kun je het beste in 'Account' een claim aanmaken. Dan kunnen we het verder oppakken als we de factuur, orderbevestiging of polisblad hebben. Let op dat het bij ong. 10% van de webshops niet mogelijk is om een claim in te dienen.

We zetten de claim dan vaak binnen twee weken door naar de webshop. Hou er rekening mee dat het gemiddeld 4 maanden kan duren voordat een claim wordt behandeld door de webshop. Soms gaat het sneller, maar soms kan het ook nog langer duren. Wij hebben daar helaas ook geen invloed op. De uitkomst kan zijn dat de claim wordt toegewezen of wordt afgewezen. Over de gehele linie worden ong. 60% van de claims uiteindelijk toegewezen en 40% afgewezen door de webshops.

Als een cashback niet geregistreerd is, dan komt dat bijna altijd door het niet volgen van de algemene cashback-regels of de voorwaarden die vermeld worden op de pagina van de webshop. Als je die ècht letterlijk volgt, dan zou het in principe niet fout kunnen gaan.

 

Op elke webshoppagina, onder Statistieken, kun je ook zien wanneer de laatste cashback voor deze webshop is geregistreerd.